קטי שטרית: "התנהגותו של היועמ"ש מעוררת תהיות"

ישראל רובין No Comments on קטי שטרית: "התנהגותו של היועמ"ש מעוררת תהיות"

ח"כ קטי שטרית בשיחה עם 'קול חי', על חקירת ח"כ זוהר: "לא הגיוני שחברי כנסת חסינים כאשר הם מהללים מחבלים אבל כאשר נאמרת מילה על הפרקליטות ותהום הארץ. אני חושבת שהחקירה הזו חצתה קו אדום"

ערפל כבד | היועמ"ש אביחי מנדלבליט צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ קטי שטרית מתייחסת להשתהות של ראש הממשלה נתניהו עד שברך את הנשיא הנבחר בארה"ב ג'ו ביידן: "אני לא חושבת שלקח זמן". לדברי שטרית: "ישראל לא מתערבת בבחירות בארה"ב וכל מי שנבחר כמובן מחוייב לישראל כי הקשר בין ישראל וארה"ב הוא עמוק ולא תלוי בנשיא כזה או אחר".

ביחס להיבחרו של המועמד הדמוקרטי, שנתפס כפחות טוב עבור מדינת ישראל, אומרת שטרית בשיחה עם בצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' כאן ב'קול חי': "אני לא חושבת שזה רע לישראל. יש לנו חברים בשתי המפלגות. אמנם זה לא סוד שהנשיא טראמפ הוא אחד מהידידים הטובים ביותר שידעה מדינת ישראל לדורותיה. בכהונה של טראמפ היו הישגים כבירים לישראל: העברת השגרירות, ההכרה ברמת הגולן, הסכמי השלום עם מדינות ערביות. אי אפשר להפסיק את זה, זה משהו שכבר נמצא בתהליך. החותם שנשאר מהתקופה של טראמפ זה לא דבר שימחק בן לילה".

"מערכת היחסים בין נתניהו וביידן ידעה ימים טובים וגם תדע ימים טובים", מוסיפה שטרית.

שטרית מתייחסת לחקירתו של ח"כ מיקי זוהר במשטרה בשבוע שעבר, בחשד לסחיטה באיומים: "אני מצרה על חקירתו של מיקי זוהר. מה שנאמר על ידי זוהר היה לא במקום וזוהר בעצמו אמר את זה, ואם הוא בעצמו הבהיר מספר פעמים את דבריו אז החקירה הזו מיותרת. יש כאן תחושה של סתימת פיות וחקירת השתקה לנבחרי ציבור".

שטרית מוסיפה: "בתקופה האחרונה התנהגותו של היועץ המשפטי מעוררת תהיות. גם בכל מה שקשור לאותה שכנה שאמרה לו 'פרשת משפטים בושה' וגם עם הקלטות שאנחנו שומעים. יש פה מצב שלחלוטין דורש בדיקה יסודית. לא הגיוני שחברי כנסת חסינים כאשר הם מהללים מחבלים אבל כאשר נאמרת מילה על הפרקליטות ותהום הארץ. אני חושבת שהחקירה הזו חצתה קו אדום".



0 תגובות